پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

پسر آسمون

يه خاطره ي ناناس وپرماجرا فاسه من

1390/5/16 3:35
نویسنده : عسل
513 بازدید
اشتراک گذاری

اینم خاطره ی امروزم

سلام بازم من دیشب تا الان چشم رو هم نذاشتممتفکر

خلاصه صبح سحری خوردم و نماز خوندم و تمام کارامو انجام دادم ساعت ٨ و ٣٠  گفتم دیگه بپوشم برم باشگاه رفتم اول رفتم مطهري تا كمر بند و دستكش بخرم ولي هيجايي باز نبودعصبانی

منم رفتم باشگاه ديدم زوده گفتم برم چيزارو هم بگيرم از مغازه 1جفت دستكش بكس

و1 كمربند قهوه اي گرفتم و راهی باشگاه شدم رسیدم و یه ٤٥دقیقه ای بیکار بودم که یک دفعه پت و ساینا وارد شد پت و من همدگه رو بغل کردیم و باهم راهی رختکن شدیم و از همه دری حرف زدیم که یکهو استاد اومدش و ما سلام کردیم و من موضوع حکما مون رو مطرح کردم niniweblog.comو بقیه هم کمکم اومدن پانی هم از راه  رسید وقت مبارزه رسید اولش من و پت باهم مبارزه دادیم ولی مبارزه نبود اسمش مبارزه بود ماها حتی تا حالا باهم قهرم نکردیم الان به هم ضربه بزنیم نه اصلا جور در نمیومدniniweblog.comماها بهم چشمک زدیم و شروع کردیم مبارزه  دادن همه ی ضرباتمون کنترلی و سایه ای بود وخلاصه مبارزه ی ماها تموم شد بعدش نوبت پانی و یه دختره بود اوناهم رفتن ولی پانی خیلی شل کار میکرد و لی در عوض تمام ضرباتش محکم ولی کند بودخوابمثل اینکه خواب باشه......

بعد از مبارضات واقعا خسته بودم جون نداشتم اخه شما از ادم روزه چه انتظاری دارین؟؟؟؟؟؟

عرق شرشر ازم جاری میشدniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

دیگه کلاس تموم شد من که صدام در نمیومد خودم رو به خونه رسوندم و رفتم تو از تشنگی نای حرف زدن نداشتم خلاصه ساعت٣ عصر رفتم رو تخت بابام اینا و خوابیدم niniweblog.comniniweblog.com

 وقتی هم پا شدم اذان خونده بود من یه نقاشی هم واسه  پت جونی کشیدم  niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ني ني شكلك
22 مرداد 90 18:59
ني ني شكلك به عنوان مرجع تصاوير زيبا ساز وبلاگ افتخار دارد ضمن معرفي خود از شما دعوت به عمل آورد تا جذابيت وبلاگ ني ني خوشگل خود را با انواع تصاوير در موضوعات متنوع چندين برابر كنيد. ني ني شكلك در لينك بسياري از دوستان جا دارد. با تشكر موفق باشيد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر آسمون می باشد