پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

پسر آسمون

واااای

1390/5/15 20:53
نویسنده : عسل
501 بازدید
اشتراک گذاری

شلام شلام شلااام

امروز دایی جه جه  بابای پارسا اومد دونمون(خونمون)لبخند

خیلیییییییییییییییی خوشحال شدمهوراهوراهورا

عصری با مامانی رفتم باشگاه جدید ثبت نام کردیم خیلیییییییییییییییی خوبه بازم با پت(دوست صمیمیم)

میرم باشگاه هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورررررررررررررررررررررررررررررا

دلم براش یه ذره شده وای تا شنبه ثانیه شماری میکنم پت جونی قربونت برمماچ

بعدش هم  با مامانی رفتیم کتابفروشی آخه میدونی

١٠مرداد تفلد عمه نینب توشولو(خاله ی من)*١١مرداد تفلد مامان منیم(مامان پارسا و زندایی من)*١٧مرداد تفلد بابا جه جه(بابای پارسا و دایی من)

                                 <>

امیدوارم ١٠٠٠٠ساله شن و خلاصه رفتیم واسه اونا کادو کتاب بگیریمهوراعینکچشمک

                    وگرفتیم و..................

         امروز یکی از بهترین روزای عمرررررررررررمه

                                      هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر آسمون می باشد