پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

پسر آسمون

روز تفلد پارسا

1390/5/13 21:48
نویسنده : عسل
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

niniweblog.com

امروز میخوام که روز تولد پارسا رو براتو بگم پس حواسا جمعخیال باطل

من و مامانم براي دندون پزشكي من رفتيم كرج و بابام به خاطر كارش نتونست بيادniniweblog.com

خلااااااااااااااااااااااااصه من مامانم رفتيم خونه ي كرجمونniniweblog.com

آخر شب بود كه گوشي مامانم زنگ خورد مامانم گوشي رو برداشت ديد خالمه و شروع كردن صحبت كردن خاله فعصوم گفتش كه پارسا جونم به دنيا اومده و زندايي منيم رو اووردن خونه و پارسا رو تخت تو خوابهniniweblog.com

من رو نميگيد درد دندون يادم رفت و يه جيغ بلند كشيدمniniweblog.com

  ديگه دل تو دلم نبود فردا شه تا برگرديم خونمون و پسر داييم رو ببينم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

صبح كه شد حسابي شيك پوشيدم تا برم پيش پارسا خونمون وقتي رسيديم بابايي اومد دنبالمون و مارو برد پارسا عزيزم مثل فرشته ها رو تخت خوابيده بود من بوسيدمش و گفتم خوش اومدي عززززيزمفرشتهماچ

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر آسمون می باشد